تابستانه

ساخت وبلاگ

زوج درماني چيست و زوج درمانگر به چه کسي مي گويند؟

طبق آنچه که تحقيقات نشان مي دهند، اختلافات ميان يک زوج معمولي تقريبا چيزي حدود شش سال قبل از مراجعه به زوج درمانگر در مورد ابراز نارضايتي از زندگي مشترک و چالش هاي آن، پديد مي آيد. وقتي مشکلات ميان دو زوج اصطلاحا بيخ پيدا مي کنند، احساس نياز به زوج درماني بيش از پيش احساس مي شود.

غالب مردم بر اين باورند که داشتن رابطه زناشويي سالم و مداوم، تمرين و ممارست زوجين را مي طلبد چرا که اگر مشکل هم شکل گرفت، در همان مراحل اول مي بايست در صدد رفع آن برآمد تا در آينده اين مشکل بال و پر نگيرد. گاهي اوقات زوجين مي توانند با همکاري يکديگر، مشکل پيشامده را حل کنند، اما در بعضي پيشامدها گره کار مقداري کورتر شده و نياز به شخصي است که مشکل را رفع کند، آن شخص را زوج درمانگر نامگذاري کرده اند.

زوج درماني چيست؟

به گونه اي از روان درماني که طي آن، درمانگر که معمولا مشاور خانواده و ازدواج نيز هست، با به کارگيري تجربه و دانش خود، به زوجين کمک مي کند تا ديد جامع و صحيحي از رابطه زناشويي پيدا کنند و بدين شکل بهترين رابطه را با يکديگر برقرار کرده و ميزان رضايت طرفين را به بالاترين حد ممکن برساند.

اغلب زوج درماني ها مشتمل بر مراحل زير هستند:

1-متمرکز شدن روي يک مشکل خاص و اصلي

2-مشارکت فعال و پايدار در رويه درمان رابطه دونفره به جاي درمان يکنفره افراد

3-مداخلات درماني از طريق ارائه راه حل و روشهاي تغيير از شروع فرايند درمان

4-تعيين  هدف قابل تحقق و مشخص براي فرايند زوج درماني

زوج درماني به چه طريقي انجام مي شود؟

زوج درماني ابتدا با پرسش سوالاتي در خصوص پيشينه رابطه زوجين، عقايد و فرهنگ و رسوم خانوادگي آنها آغاز شده و بعد زوج درمانگر از طريق متمرکز شدن بر روي مشکل اصلي و تنظيم برنامه، اهداف درماني قابل تحقق را مشخص مي کند.

در جريان انجام زوج درماني توسط زوج درمانگر، شخص مشاور در اين رويه به زوجين کمک مي کند تا نقش اصلي خود را شناخته و وظايف طرفين نسبت به يکديگر را به آنها يادآور بشود تا بدين ترتيب به طور صحيح و اصولي تغييري درست در رفتار آنها صورت دهد.

 

زوج درماني چه اهدافي را دنبال مي کند؟

1-ايجاد رابطه عمقي نسبت به شناخت زوجين از يکديگر و رابطه ميان آنها

2-آشنايي با ساختار رابطه به منظور برقراري رابطه راحت و آسوده

3-پيدا کردن شناخت نسبت به ترس ها و احتياجات يکديگر

4-درک تفاوت ميان نيازها و درخواست وشيوه برقراري ارتباط موثر بدون مجادله

5-رعايت احترام از هر دو طرف در هنگام مکالمه با يکديگر

6-شناخت حساسيت ها و استراتژي هاي دفاعي همديگر

7-درک چگونگي تاثيرگذاري حوادث کودکي بر رابطه کنوني

8-شناسايي عقايد نادرست و بيجا و جايگزيني آنها با عقايد باارزش و تقويت کننده رابطه

9-کشف ظرفيت هاي دروني ناديده گرفته محرک ايجاد حس خوب در شخص

10-شناسايي عقايد نادرست مانع برقراري ارتباط و بروزدهنده پرخاشگري

11-شناخت عادات بد و جايگزين کردن با عادات خوب

12-درک تفاوت هاي ميان بروز دادن خشم سالم و ناسالم

13-زمينه سازي براي تولد دوباره لذت و عشق در رابطه

چه زماني مي بايست به زوج درمانگر مراجعه کرد؟

1-زماني که بي اعتمادي در رابطه به هر شکلي رابطه را به نابودي مي کشد.

2-زماني که فکر مي کنيد بحث و مجادله ميان يکديگر، مرتبا تکرار شده و به جود آورنده مشکلات است

3-زماني که به هر دليل نمي توانيد با شريک زندگي خود، رابطه سالم داشته باشيد

4-هنگامي که مي دانيد که مشکلي در رابطه وجود دارد اما از پيدا کردن آن عاجز هستيد

5-وقتي که قصد داريد همسر خود را از موضوعي اگاه سازيد اما توانايي انجام اين کار را نداريد

6-وقتي که يک يا هر دوي طرفين رابطه نسبت به حل کردن مشکلات و اختلافات پيش آمده ميان يکديگر بدون بحث و مشاجره، ناتوان هستند

7-وقتي حادثه اي در زندگي پيش آمده که اثر مستقيمي بر روي رابطه داشته است

8-زماني که فکر مي کنيد تقليد از الگويي بد را در پيش گرفته ايد که بر رابطه شما اثرگذار است

9-زماني که به واسطه برخي مسائل، صميميت و عشق و علاقه در رابطه به پايين ترين حد خود رسيده و سبب بروز مشکلات جدي مي شود

10-وقتي رابطه جنسي از ديد احساسي و عاطفي خلاهايي را دارد

 

نشانه هاي يک زوج درمانگر خوب چيست؟

اگر قصد داريد که به مشاوره زوج درماني برويد و مي خواهيد يک زوج درمانگر خوب را پيدا و انتخاب کنيد، بايد ابتدا ويژگيهاي زير را در او جست و جو کنيد:

1-معمولا زوج درمانگرها بر روي نقاط مثبت و خوب يک رابطه مانور مي دهند ضمن اينکه بايد کم و کاستي ها را پيدا کنند.

2-مشاور خوب، شرايط و مسير پيشرفت يک رابطه را براي زوجين فراهم مي کند در کنار اينکه زوجين حس کنند که اين روند درماني براي آنها موثر واقع شده است.

3-اين شخص بايد مهارات لازم را ياد داده و آنها را به عادت براي زوجين تبديل کند.

4-او براي فرايند درمان، برنامه داشته و براي هر جلسه نيز، برنامه خاص خود را دارد و هدفي را دنبال ميکند و در برابر هرگونه موانع در راه مشاوره آماده است.

5-زوج درمانگر، در برابر تاثيرگذاري احساسات و هيجانات زياد مقاوم و محکم عمل مي کند.

6-اين شخص بايد بياني دلنشين و موثر داشته باشد

7-به جاي آنکه شيوه حل مشکلات را به زوجين بدهد، به آنها کمک مي کند تا خود راهشان را پيدا کنند

8-او به همسران يادآور مي شود که نگذارند امر و نهي به همسر، آنها را وسوسه کند

9-از طريق طرح سوالاتي، نقش خانواده ها و ميزان حساسيتي که بايد داشته باشند را يادآور مي شود

10-درک متقابل از يکديگر را جايگزين تهمت و افترا مي کند

11-کمک مي کند از گذشته درس گرفته تا در آينده از آن استفاده کنيد

12-در ابتداي جلسه، موضوع مورد علاقه شما را براي بحث جويا شده و در پايان نيز از نزديک شدن شما به هدفتان مي پرسد

13-پيشرفت هاي شما را نشان داده و به شما دلگرمي مي دهد

کلام آخر

اگر همسرتان از مراجعه به زوج درمانگر سر باز مي زند، شما کوتاه نياييد و تنها در جلسه حاضر شويد، با اينکه فرايند زوج درماني مي بايست با حضور دو طرف يک رابطه انجام شود، اما اينگونه حداقل شما تلاش خود را براي بقاي رابطه کرده ايد و از اين بابت عذاب وجدان نداريد، حال اينکه خدايي ناکرده اين رابطه به پايان برسد.

جهت ارتباط با مشاورين مرکز مشاوره خانواده گپچه کليک کنيد.

 

منبع: https://bit.ly/342BS7T

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : زوج,درمانی,چیست,و,زوج,درمانگر,به,چه,کسی,می,گویند؟, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 212 تاريخ : جمعه 28 آذر 1399 ساعت: 16:27

روغن هاي تخصصي ماساژ

wl3j_m5.jpg

امروزه طرفداران استفاده از روغن هاي گياهي در سراسر دنيا بيشتر شده و بسياري از افراد از اين روغن ها به جاي روغن هاي حيواني و روغن هاي نباتي در رژيم غذايي خود استفاده مي کنند. اين گونه روغن ها کاربردهاي ديگري نيز دارد و برخي از افراد نيز به خاطر خاصيت هاي دارويي و درماني که دارند، به سراغ اين روغن ها مي روند. همچنين مي توان از اين روغن ها به عنوان روغن ماساژ استفاده کرد. در اين مطلب مي خواهيم به معرفي چند مورد از روغن هاي گياهي شناخته شده که در گروه روغن هاي تخصصي ماساژ قرار مي گيرند بپردازيم و ويژگي ها و خواص هر يک را بررسي کنيم.

روغن سبوس برنج

روغن سبوس برنج که از پوسته سخت بيروني (سبوس) برنج قهوه‌ اي تهيه مي شود، طعم ملايمي داشته و چون به شکل مکانيکي تصفيه مي شود، ويتامين ها و مواد معدني مغذي خود را حفظ مي کند. اين ماده سرشار از چربي هاي سالم بوده و منبع غني آنتي اسيدان هاي قوي مانند گاما اوريزانول، توکوفرول‌ ها، توکوترينول‌ ها، فيتواسترول‌ ها، پلي‌ فنول ‌ها و اسکوالن محسوب مي شود. همچنين ويتامين E بالايي داشته و حاوي ريز مغذي هاي ديگري است که در مبارزه با راديکال‌ هاي آزاد و مقابله با اثرات پيري موثر واقع مي شوند. از روغن سبوس در مواد غذايي مختلفي چون انواع چاشني ها و سس هاي سالاد و طعم دهنده هاي غذايي ديگر استفاده مي شود. از آن جايي که اين ماده نقطه جوش بالايي دارد، مي توان از آن در تهيه غذاهايي که نياز به سرخ شدن يا پختن در درجه حرارت بالا را دارند نيز استفاده کرد. روغن سبوس برنج را مي توان يک جايگزين مناسب براي روغن‌هاي هيدروژنه حاوي چربي ترانس دانست. از ديگر مزيت هاي اين روغن مي توان به تاثير آن در کاهش کلسترول خون اشاره کرد. دليل خريد روغن سبوس برنج را مي توان کاربردهاي گسترده آن در آشپزي، لوازم آرايشي، شيريني ‌پزي، واکس ‌هاي کفش و ... دانست.

روغن هسته انار

يکي از ميوه هاي خوش مزه که خاصيت هاي زيادي دارد، انار است. به غير از خواصي که خود ميوه انار دارد، از هسته آن نيز روغني گرفته مي شود که جنبه دارويي و درماني دارد. اين روغن حاوي آنتي اکسيدان، ويتامين هايي چون ويتامين K، B1، B2 و  C بوده و داراي ترکيبات پلي‌ فنيک محافظتي مانند اسيد پانونيکيک، فلاونوئيدها، آنتوسيانيدين و تانن‌ ها مي باشد. همچنين اسيدهاي چربي چون اسيد لينولئني کنژوگه و اسيد اولئيک داشته که به حفظ سلامت پوست بسيار کمک کرده و از غشاي پوست محافظت مي کند. افراد زيادي به دليل خواص زياد و فوق العاده اي که اين ماده دارد، به سراغ خريد روغن هسته انار مي روند که برخي از اين خواص به شرح ذيل است: آنتي ‌اکسيدان، ضد التهابي، نفروپاتيک، هپاتواستروئيد، ضد عفوني‌کننده، ضد سرطان، افزايش سيستم ايمني بدن، افزايش متابوليسم کربوهيدرات و کاهش مقاومت به انسولين. از روغن هسته انار بيشتر در ساخت صابون، روغن‌ هاي ماساژ، محصولات مراقبت از پوست و ساير محصولات مراقبت از بدن و لوازم آرايشي استفاده مي شود.

روغن هسته انگور

يکي ديگر از روغن هاي گياهي که بسيار پر کاربرد بوده و مزيت هاي زيادي دارد، روغن هسته انگور مي باشد؛ اين روغن همان طور که از نام ان پيدا است از هسته انگور فشرده گرفته شده و خاصيت ضد التهابي، ضد ميکروبي و ضد اکسيد کننده دارد. همچنين منبع سرشاري از پروانتوسيانيدين بوده که يک آنتي اکسيدان قوي به شمار مي آيد. از ديگر مواد مغذي و مفيدي که اين روغن دارد مي توان به فلاونوئيد، بتاکاروتن، ويتامين C و ويتامين E اشاره کرد. روغن هسته انگور به جلوگيري از ابتلا به سرطان خون و بيماري هاي قلبي و عروقي کمک کرده و در تنظيم قند خون نيز موثر است. همچنين داراي بافت سبکي است که به راحتي توسط پوست جذب مي شود و به نرم و مرطوب شدن پوست کمک مي کند. همچنين به دليل داشتن اسيدهاي چرب اشباع نشده مي تواند براي افراد مبتلا به ديابت و نيز کساني که مي خواهند از روغن هاي سالم تري استفاده کرده و رژيم غذايي سلامتي داشته باشند، بسيار مناسب است. شما مي توانيد براي خريد روغن هسته انگور به سايت شرکت پيشگامان شيمي که يکي از بزرگ ترين شرکت هاي واردکننده مواد اوليه و محصولات شيميايي بوده که روغن هسته انگور را در گالن هاي 10 ليتري و 20 ليتري به فروش مي رساند.

روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم، روغني زرد و نارنجي رنگ بوده که يک روغن ارزشمند براي پوست، مو و ناخن محسوب مي شود. اين روغن سرشار از اسيد لينولئيک و ويتامين  Eبوده و اسيدهاي چرب ضروري و سالم را نيز دارا مي باشد. بنابراين به محافظت از پوست در برابر آب و هواي سرد کمک کرده و سلامت پوست را تامين مي کند. همچنين به دليل آنتي اکسيدان هايي که دارد، به عنوان روغن مخصوص ماساژ استفاده شده و همچنين مي توان از آن در تهيه محصولات آرايشي و بهداشتي، مکمل هاي مراقبت پوست و مو و ناخن، صابون، شامپو، لوسيون‌ هاي ضد آفتاب، کرم مرطوب‌کننده، محصولات ضد پيري و کرم پا استفاده کرد. اين روغن به ترميم بافت ها، تنظيم سيستم عصبي، جلوگيري از نقص در تولد، جلوگيري از مشکلات پوستي، مبارزه با انباشت چربي و بهبود سلامت کمک کرده و به دليل وجود آنتي اکسيدان خاصيت ضد پيري دارد. همين ويژگي هاي مهم سبب شده خريد روغن جوانه گندم روز به روز افزايش يافته و افراد زيادي خواهان مصرف اين روغن شوند.

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : روغن,های,تخصصی,ماساژ, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 137 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 15:38

Effective Ways to Get the Right Fit Out for Your Office

 

The office fit out work may be a complicated task if you are doing not have proper plans. A constructive plan is required to be lined up for efficient results and timely completion of an office fit out job. If you've got been given the responsibility to require care of the full project, then you must be having proper assistance to back you up. There are many pitfalls and dilemmas related to taking the correct decision for such a frightening project. You wish a step by step guideline so as to sketch out an efficient office fit out plan. Your main objective should be to end the work, within the budget and therefore the time allotted for the project.

Hire right vendors for such materials

you must hire an expert fit out service provider for closing such form of a project. Once you hire the professionals, you get the power of designing the new office interior and can be able manage the entire project efficiently. It’s a vital factor to require care of, while attempting to find the correct company. Once you cater to the experts, the top results are wonderful with on time completion, along with the smallest amount possible expenses and great finishing.

Make a scientific project planning

there are various stages that are involved during a single office fit out project. It’s important for you to allot each step a selected time schedule. Otherwise you will not be able to manage the project efficiently and it'll be a headache for you within the end. Therefore, right planning and execution is utmost necessary after you are attempting to create a change, that too a positive one! You’ll make such calculative effort by combining all of your resources at one place.

For this, you'll be able to take inputs from the contractors and therefore the suppliers to retu to a conclusive schedule and with the correct chain of tasks. Making all the arrangements and make a copy plans before is additionally very necessary and it's an important step towards making an excellent project plan.

Things to contemplate

you must take some basic items into consideration and make all the efforts to stay the plans working. You want to keep everyone associated with these tasks informed about their part on this project. Confirm that they understand their individual duties and perform accordingly. You ought to follow up every step taken by them. Take their feedbacks and solve them. You, because the captain of the ship, must act like one so as to succeed in at the destination on time. Plan an opportunity out area where employees can take a break. They’ll be enthusiastic and your workflow will never be harmed.

Space utilization

when you are within the designing phase, always attempt to utilize every inch of the space that's available. If you would like to utilize the complete potential of your office space, then you wish to concentrate on the workflow and productivity factors. Utilizing a neglected space intelligently can bring a refreshing change to your office and your employees will feel energized for work without complaining much about the atmosphere. You’ll hire knowledgeable office designer for smart space utilization and enhanced functionality of your building. After the successful completion of a project you must check as of the work performed before you call it on a daily basis.Bottom of Form

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : Effective,Ways,to,Get,the,Right,Fit,Out,for,Your,Office, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 169 تاريخ : دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت: 6:49

جشن عروسي و بازي رولت روسي

جالب است که بدانيد در سال 2010 بود که در کشور روسيه در يک جشن عروسي، يکي از مهمانان در مقابل تمامي مهمانان و عروس و داماد به سر خود شکليک کرد و همين کارش موجب نشد که از دنيا برود ولي به شدت مجروح شد.

بعد از اين ماجرا در بازجويي هاي متعددي که از اين فرد انجام شد، مشخص شد که دليل اصلي اين کار اين فرد اين بود که با دوستانش شرط بندي کرده بودند و همين شرط بندي کردن دليل انجام اين بازي براي او بود.

 

نقش آفريني در يک فيلم واقعي

در يک ماجراي ديگر يکي از بازيگران هاليوودي خيلي ناخواسته وارد اين بازي شد و به شدت از ناحيه سر آسيب ديد.  در فيلمي که آنها در حال نقش آفريني بودند قرار بود که يک اسلحه استفاده کنند. او فکر مي کرد که تيري که در تفنگ قرار داده شده است، يک تير مشقي است و هيچ آسيبي به او وارد نخواهد کرد. اريک از همه جا بي خبر تنفگ را برداشت و بر سر خود شليک کرد.

او به شوخي تفنگ را برداشت و به سر خود شليک کرد. ولي همين کارش موجب شد که مغز او آسيب جدي ببيند و به شدت مجروح شد. او خيلي ناخواسته وارد يک شوخي مرگبار از طرف دوستان خود شده بود و ممکن بود اين شوخي به قيمت جانش تمام شود.

اگه اهل فيلم باشيد حتما پيشنهاد ميکنم فيلم سينمايي 13 با بازي جيسون استاتهام ببينيد تو اين فيلم به طور کامل بازي مرگ بار رولت روسي به تصوير کشيده شده است.

 

برنامه زنده تلويزيوني

در يک شو تلويزيوني در کشور انگلستان يک بدلکار به اسن درن براون قصد داشت که بازي رولت روسي را اجرا کند. قبل از برنامه تصميم به آن شده بود که اگر بازي به خوبي پيش نرفت و جايي از کار ايراد پيدا کرد، سريعا برنامه متوقف شود.

او از دستيارش خواست که يک گلوله در يک هفت تير قرار دهد و خشاب را بچرخاند تا کسي لحظه اي شک نکند که او قصد تقلب کردن دارد. ولي به محض اينکه او شروع به اجراي بازي کرد، برنامه متوقف شد.

وقتي که مردم در مورد قطع شدن اين برنامه از او پرسيدند، دليل اصلي اين کار را پليس منع قانون حمل اسلحه از طرف او اعلام کرد. ولي جالب است که بدانيد بعد از همان شوي تلويزيوني نصفه پخش شده، هيچ کس ديگر درن را نديد و کسي خبري از او نداشت!

هنوز هم مشخص نشده که آيا او توانست از اين شو سالم به بيرون بيايد يا خير!

شوخي بچگانه : يک پسر هفده ساله به اسم تورين مونتگمري هم يکي از افرادي بود که به خاطر بحث هايي که بين نوجوانان اتفاق مي افتد، در اين بازي مسخره و خطرناک شرکت کند. تورين که معتقد بود که خيلي خوش شانس است و از اين بازي جان سالم به در خواهد برد، اسلحه را کنار شقيقه خود برد و شليک کرد.

ولي اين بار شانس يارش نبود و همين کارش موجب شد که بعد از دو روز در کما بودن، در نهايت جان خود را به خاطر بازي رولت روسي از دست بدهد!

شرط بندي بچگانه : نيل هاموند 15 ساله هم يکي ديگر از افرادي بود که بخاطر همين بازي بچگانه جان خود را از دست و چند نفر ديگر را بعد از مردنش به دردسر انداخت.

او بعد از اينکه سر اين بازي با دوستانش وارد شرط بندي شد و خيلي ناخواسته و احمقانه از دنيا رفت، دو نفر ديگر که اين اسلحه را براي او فراهم کرده بودند را به دردسر انداخت.

حرف آخر

خوب است که هميشه براي انجام هر کاري و انجام هر نوع شرط بندي تمامي جوانب امر را بسنجيد و بعد وارد عمل شويد.

اگر دوست داريد شرط بندي کنيد و خود را به چالش بکشيد، پيشنهاد ما به شما بازي هاي کازينويي مخصوصا بازي رولت آنلاين است که مي توانيد دو ورژن اروپايي و آمريکايي آن را امتحان کنيد و با اين کار نه تنها به خود آسيبي نخواهيد رساند، بلکه با همين کار مي توانيد به کسب درامد خوبي نيز برسيد.

منبع : شعر طنز

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : جشن,عروسی,و,بازی,رولت,روسی, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 227 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 3:22

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يک سايت پژوهشي و آموزشي است که خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز کرده است. اين شرکت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شرکت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در کليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شرکت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي کادر پژوهشي اين شرکت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده کارشناسي ارشد و دکتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شرکت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيک- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تکنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت کارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شرکت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و کاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شرکت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است که در در سال 88 درست زماني که دانشجويان با مشکل سپردن پايان نامه و پروژه با مشکلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اکنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اکثر رشته ها فعاليت کنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو که پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشکلات و هزينه هايي را درست ميکنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم که علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميکنند.

 اين کيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداکثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يک جمله بيان کنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در کنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است که قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد که تمام اين ويژگي ها را در طول کار حفظ و صيانت کند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در کنار آن امکاناتي فراهم کرديم که بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امکاني را فراهم کرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي که بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يک پايان نامه با کيفيت با قيمت مناسب دريافت کنند.

در طول مدت تکميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب کنيد. يک مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي کسبو کار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم کرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهکار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم کرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيکت و پيغام در پنل کابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مکالمه تصويري از طريق اپليکيشن ها و اسکايپ و غيره.تري است. اکثر کساني که به ما مراجعه ميکنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميکنند تا کار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم که تا زمان فارق التحصيلي در کنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده کيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد کرد. به اميد کسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه کنيد و با کارشناسان مدير تز صحبت کنيد.

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : معرفی,موسسه,پژوهشی,مدیر,تز, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 168 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1399 ساعت: 6:09

Effective Ways to Get the Right Fit Out for Your Office

 

The office fit out work may be a complicated task if you are doing not have proper plans. A constructive plan is required to be lined up for efficient results and timely completion of an office fit out job. If you've got been given the responsibility to require care of the full project, then you must be having proper assistance to back you up. There are many pitfalls and dilemmas related to taking the correct decision for such a frightening project. You wish a step by step guideline so as to sketch out an efficient office fit out plan. Your main objective should be to end the work, within the budget and therefore the time allotted for the project.

Hire right vendors for such materials

you must hire an expert fit out service provider for closing such form of a project. Once you hire the professionals, you get the power of designing the new office interior and can be able manage the entire project efficiently. It’s a vital factor to require care of, while attempting to find the correct company. Once you cater to the experts, the top results are wonderful with on time completion, along with the smallest amount possible expenses and great finishing.

Make a scientific project planning

there are various stages that are involved during a single office fit out project. It’s important for you to allot each step a selected time schedule. Otherwise you will not be able to manage the project efficiently and it'll be a headache for you within the end. Therefore, right planning and execution is utmost necessary after you are attempting to create a change, that too a positive one! You’ll make such calculative effort by combining all of your resources at one place.

For this, you'll be able to take inputs from the contractors and therefore the suppliers to retu to a conclusive schedule and with the correct chain of tasks. Making all the arrangements and make a copy plans before is additionally very necessary and it's an important step towards making an excellent project plan.

Things to contemplate

you must take some basic items into consideration and make all the efforts to stay the plans working. You want to keep everyone associated with these tasks informed about their part on this project. Confirm that they understand their individual duties and perform accordingly. You ought to follow up every step taken by them. Take their feedbacks and solve them. You, because the captain of the ship, must act like one so as to succeed in at the destination on time. Plan an opportunity out area where employees can take a break. They’ll be enthusiastic and your workflow will never be harmed.

Space utilization

when you are within the designing phase, always attempt to utilize every inch of the space that's available. If you would like to utilize the complete potential of your office space, then you wish to concentrate on the workflow and productivity factors. Utilizing a neglected space intelligently can bring a refreshing change to your office and your employees will feel energized for work without complaining much about the atmosphere. You’ll hire knowledgeable office designer for smart space utilization and enhanced functionality of your building. After the successful completion of a project you must check as of the work performed before you call it on a daily basis.Bottom of Form

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : Effective,Ways,to,Get,the,Right,Fit,Out,for,Your,Office, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 153 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 20:52

انساني کاملا منحصر به فرد (نگاهي متفاوت به اتيسم)

مولفين: دکتر بري.ام. پريزانت - تام فيلدز مير

مترجمين: اميرحسين تقي‌لو - ميثم کلانتري

-----------------------------------------------------------------------------

فهرست مطالب:

  • درباره‌ي کتاب انساني کاملا منحصربه‌فرد 
  • ديدگاه متخصصان نسبت به اين کتاب
  • يادداشت نويسنده
  • مقدمه‌: نگاهي متفاوت به اتيسم
  • بخش اول: درک اتيسم
  • فصل 1: بپرسيد چرا؟ 
  • فصل 2: با دقت گوش کنيد
  • فصل 3: اشتياق
  • فصل ?: اعتماد، ترس و کنترل
  • فصل ?: حافظه‌ي هيجاني 
  • فصل ?: درک اجتماعي
  • بخش دوم: زندگي با اتيسم
  • فصل 7: «درک کودک» مستلزم چيست؟ 
  • فصل 8: مزيت دورهمي‌ها
  • فصل 9: متخصصين واقعي
  • فصل 10: چشم انداز آينده
  • فصل 11: روحيه‌ي خود را تقويت کنيد
  • فصل 12: سوالات رايج والدين

-----------------------------------------------------------------------------

درباره کتاب:

دکتر پريرانت در اين کتاب دلايل بروز رفتارهاي مرتبط با اتيسم را توضيح مي‌دهد. رويکرد وي در درک مشکلات مرتبط با ازدياد محرک‌هاي حسي، اضطراب، و ناراحتي را دوست دارم. وي توصيه‌هاي خردمندانه‌اي را براساس چهل سال فعاليت که هم با والدين و هم با معلمين گذرانده، ارائه داده است.
- سخني از تمپل گرندين نويسنده‌ي کتاب «ذهن اتيسمي» و «طرز نگاه من به آن»


کتابي بي‌نظير که چگونگي اتيسم و نحوه‌ي کمک به افراد با اختلال طيف اتيسم، تقويت آن‌ها و هم‌چنين بالا بردن درک اجتماعي از آن‌ها را توصيف مي‌کند. اين رويکرد شامل رهنمودهاي عملي براي خانواده‌ها و معلمين است و درعين‌حال، بسيار منعطف و بدون تعصب است.
- سخني از پروفسور سر مايکل روتر

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : انسانی,کاملا,منحصر,به,فرد,(نگاهی,متفاوت,به,اتیسم), نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 212 تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 ساعت: 12:54

لینک دوستان

خبرنامه